åh yammi, lussebulls!

Hej min pärlor!

Igår så köpte jag och jossan årets första lussebullar jätte goda var dom. Helt varma, saftiga och nybakade såklart åh jag dreglar bara jag skriver om det mhmmh Mhmm.. Men hur som helst, idag har varit en helt vanlig prao dag fick dock sluta en halvtimme tidigare eftersom att jag skulle iväg till rockskolan med Isabelle och spela lite på gitarren. Det är faktiskt riktigt kul! Jag längtar tills jag blir grym på det och kan spela alla låtar eller nått sånt. Efter gitarren gick jag hem till mamma eftersom jag inte hade någon lust att sätta mig på tåget och åka till pappa sen får vi väll se hur jag gör i natt. Men nu ska jag spela lite gitarr igen, tjingeling!

/chacha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0