ännu en dag har gått

Godkväll sverige!

Jaha då hade ännu en dag gått och jag kan fortfarande inte förstå att vi är inne på november månad, är det bara jag eller går tiden läskigt snabbt? Men det ska bli ganska skönt att lägga sig och krama om mitt duntäcke, aah härliga känsla. Föresten så skulle jag laga mat till mig själv idag och eftersom jag har en sånn känsla när det gäller matlagning så blev det makaroner och ja.. makaroner. Och jag säger bara stackars den som ska bo hos mig för jag kunde inte ens göra makaroner utan att bränna kastrullen och salta alledeles för mycket så det inte alls gick att äta plus att dom var sönder kokta. Men god bless snabbmat så det blev en dafgård, karins lasange mMmm mMhm.. Och som vanligt kollade jag på desperate housewifes sen fastnade jag vid datan och testade att göra en header i paint och jag är faktiskt ganska nöjd så den tänker jag behålla ett tag. Men nu ska jag krypa ner i min knakande säng, hehe adjö eller عبارة وداع som man säger på arabiska, här kommer en bild från Prag.

(okej jag vet att det ser ut som jag skiter men det gör jag inte, skulle härma min syster men som ni ser lyckades jag inte.)
/chacha

Kommentarer
Postat av: julia

va söta ulliga skor! :D

<3333333333333

2008-11-06 @ 18:57:36
URL: http://jjuuliiiaa.blogg.se/
Postat av: dave

Ja det är Prag det!!

2008-11-20 @ 21:19:43
URL: http://therealcolombo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0