hello ladies and gentlemens

Hej och nej jag har inte städat på typ fem minuter.

Men det tog lite tid att publicera det andra inlägget pga av att det blev något strul med blogg.se! Satt och kollade lite på cocoo.se och hittade ett riktigt tjusigt armband, menar såklart det som är på bilden nedan.

Lyssnar också på NRJ och dom sa precis att dom skulle kora en vinnare till dagens mest meningslösaste hemsida och då tänkte jag på en gång på kissie fråga inte varför och inte för att jag inte vet utan för att ni redan vet varför. Men jag måste bara få säga att den kvinnan inte alltid tänker tycker hon är otroligt bra på att se ner på folk och tro sig bättre än alla andra ska inte vara sämre jag nu men alla måste såklart få tycka som dom vill och jag tycker hon är patetiskt förstår inte varför man vill vara vara taskig mot andra? vad tjänar hon på det skulle jag bra gärna vilja veta. Men som sagt whatever vet inte ens varför jag skriver om det eftersom jag egentligen inte bryr mig det minsta lilla.

/chacha

Kommentarer
Postat av: Sofi

haha, du skriver om det för att nästan alla tycker så! haha ;) <3

2008-11-04 @ 16:23:14
URL: http://spliffi.blgg.se
Postat av: ida

Tack så mycket, det samma ! :)

2008-11-04 @ 17:39:41
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/
Postat av: julia

ja hatar också kissies, hade du det bra i prag? :)

älskar dig!<333333333333333333

2008-11-04 @ 19:23:01
URL: http://jjuuliiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0