jag är så himmla liten

Tjena folks!

Jag är verkligen en liten skit men tyckte iallafall att jag så lite stor ut på den här bilden :D! om ni hittar mig heheh.. Snart ska jag och mamma städa lite duktiga som vi är. Föresten så är det ju president val idag och jag måste ju säga att folk är otrlolig underliga för några hade sagt jaa  vi röstar på Obama för då blir det bättre sjukhus försäkring och då säger några andra nej vi rösta på MacCain för då får vi ha vapen, men hallååå folket?! tänk lite. you go Obama, tycker att han verkar ha vettig åsikter men vi får väll se även om det ser ut som Obama vinner så vet man ju aldrig det är ju trots allt Usa...

/Chachas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0