jag har saknat min blogg

Hej snyggingar!

Förlåt för att jag inte har skrivit något men som jag sa så har jag knappt kunnat eftersom jag har varit hos pappa. Det här var då den sista veckan med praoen på café blåbär och jag har inget annat än ångest, usch usch usch! Jag vill inte gå tillbaka till skolan, jag orkar inte, jag vill inte och åh vad jag är otaggad! Nu har jag bara lust och hoppa av skolan och fortsätta jobba på blåbär har haft så obeskrivligt roligt och det var nära till tårar när jag skildes från personalen.

Min helg har inte varit något speciellt eller i fredags var jag med jossan och igår var jag ensam hela dagen nästan och idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på men blir nog att gå igenom lite kläder eller så kanske träffa ludde vi får se men det var så det var tänkt iallafall. Men nu ska jag fixa lite med bloggen tror jag!

adjöss med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0