melba har snygga kläder

Hej bloggen!

Tänkte bara skriva några rader och berätta att jag är jätte sjuk och har fått någon influensa eller nått i den stilen, usch säger jag bara det värker i benen, dunkar i huvudet, halsen är svullen, hugger i hjärtat och jag fryser hela tiden. Hade ungefäe 40 graders feber förut men nu har den sjunkit lite. Men det är verkligen jätte tråkigt eftersom att jag egentligen skulle varit på cafe blåbär på kungsholmen med josefine nu i två veckor, men det verkar bara bli en vecka för mig men jag hoppas på att bli frisk så snart som möjligt. Men nu ska jag lägga mig och kolla på Andra avenyn *weei*



jag älskar melba.se dom har så otroligt söta och fina kläder, tycker ni inte det?
/chacha


Kommentarer
Postat av: Emma

du har blivigt utmanad på min blogg:)<3

2008-11-03 @ 14:56:33
URL: http://zzetterbberg.blogg.se/
Postat av: Lovisa

så gryymt söta! kollade där för några dagar sen! :) ursöt den där långa tunikan med spets på :)

2008-11-06 @ 20:27:04
URL: http://lovisahjartadanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0