min troll syster

Hej fancyfaces!

Ja, då har en vecka springit iväg igen då helt galet vad tiden springer snabbt. Är riktigt sliten efter dagen var väll ganska mycket kunder idag, måste bara säga att jag och jossan har hamnat på världens bästa café med stans skönaste grabbar fan vad dom är roliga.

Men hur som helst så blir det bara en mysig hemma kväll idag. Jag och mamma är ensamma hemma då Mickis har satt sig på gotlandsfärjan och är påväg till sin älskling. Dom ska ha en lite sen halloween fest där så igårkväll fick jag hjälpa henne med hennes dräkt, hon ska vara troll och jag tycket faktiskt att hennes troll-outfit blev riktigt bra! Nej nu ska jag göra en glass slasch bär milkshake, pretty good haaa?


1. china tjock 2. Master Mickis 3. china ovanligt ful (kolla hennes ögonbryn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0