nu är det måndag igen

Hej fanz!

Nu kommer det kanske ta lite tid tills jag bloggar nästan gång eller det är inte helt säkert i och för sig. Men jag ska nämligen till pappa i en vecka nu och jag vet inte riktigt om mitt internet funkar där men jag hoppas det annars ska jag försöka låna pappsens data lite. Idag har jag och josefine praoat som vanligt och kollat i lite affärer i stan. Imorgon ska jag äntligen få träffa zack, det var ett tag sen nu men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Ha det fint så länge!

/chacha

Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

Ha dte så roligt hos din pappa :)

2008-11-11 @ 17:58:39
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0