jag är utmanad, suck

Jag blev utmanad av : Emma

Regler:

* Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg

 * Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa

* Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.

* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

1. Jag älskar regn
2. Jag har ridit på en jätte stor kamel
3. Jag vill jobba utomlands
4. Jag har gift mig med josefines 3 åriga kusin
5. Jag kan vara ganska blyg ibland
6. Jag är ganska liten
7. Jag å min syster kan sjunga en hel låt å sen låtsas som ingenting som på musikaler typ (det händer ganska ofta)

Jag utmanar: Emma, Amanda, Ellan

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: helt okej,men..hade nog köpt en bättre haha.

De blir bra bilder när de är ljust men inte så bra när de är mörkt:)<3

2008-11-03 @ 19:41:48
URL: http://johannagren.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: jaa haha, de är nog bäst:);)<3

2008-11-03 @ 19:50:24
URL: http://johannagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0