fredag a la chacha

Igår var det då fredag, började med en rätt seg dag i skolan med oförberätt so prov, uscha ingen höjdare precis. Men vi slutade vid lunch, ca 11.30 så det var väll skönt iallafall. På kvällen kom zack hit. Vi åt tacos kollade på idol (måste bara säga att det var skönt att LouLou åkte) och första desperate housewifes säsongen och myste, vi somnade rätt tidigt tror jag?

och idag ringde hans alarm på mobilen vid 07.30 eller något, jejejj.. Men det var bara för att han skulle åka och träna små sexåringar i handboll. Nu har jag och mamma precis ätit tacos igen, till frukost riktigt gott faktiskt. Hann inte ta några bilder igår eller rättare sagt jag glömde att ta några bilder igår. Men men nu ska jag börja packa lite inför resan till prag imorgon, woho jag längtar, shoppa shoppa shoppa! blir nog lite xmas shopping och kanske något att lotta ut i bloggen om ni vill det? Men så klart en massa saker till moi :D

/chachas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0