godmorgon allihop

Ledsen att jag inte skrev något igår, men jag hade ingen tid, eller ork. Jag sköt bara fram på det och till slut så somnade jag. Det hände inte så mycket här igår heller, så hade inte så mycket att skriva om.
Jag var hemma hela dagen, kollade på film och tog det jättelungt. Sen senare på kvällen åkte jag på dif-ssk. Det gick inte så bra för djurgården och de förlorade.. Ska gå på lördag igen, LOTTYE! om du har lust, vill du hänga med då? vi köper klack biljetter isånnafall? :)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, antar att jag ska ta det lungt igen bara. Får se om jag hittar på nått med någon. Om jag orkar. Jag längtar bara efter att du ska komma hem Charlotte.

Nej nu ska jag äta frukost. Hörs kanske senare!

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0