guest blog

jag är nog den lyckligaste bruden i hela världen. dels för att det är jag som ska få gästblogga här medans charlotte är i prag, men även för att jag, josefine, får vara hennes bästa vän. för att jag kan veta att jag har henne vid min sida genom allt. att jag kan känna mig älskad och omtyckt av någon som är så underbar. jag blir bara glad när jag hör namnet charlotte, min bästevän.

iallafall, det är jag som ska gästblogga här, josefine örn heter jag, bor i stockholm, har en famlij och en hund. äger bloggen http://kyyss.blogg.se och lever för mina vänner. vad jag kommer att skriva om här, har jag helt ärligt ingen aning om. vad som faller mig in antar jag. och jag hoppas att ni kommenterar och läser, för det gör det ju så mycket roligare att skriva.

bjuder på en sån grymt vacker bild på oss två, så jag funderar på att skicka in den till någon modellagentur eller nått. hmm... vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: jennie

HaHa, fin bild ;) :P

2008-10-27 @ 20:39:16
URL: http://vithast.blogg.se/
Postat av: alice

hahahah super vackert :D <3333333333333

2008-10-29 @ 09:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0