hem ljuva hem?

Hej sötnosar!

Nu är jag hemma igen. Fast jag vill faktiskt inget annat än att åka tillbaka till prag eller praha som man säger på tjeckiska. Måste nog säga att det var nog det finaste stället jag har varit på, trevliga människor också och massa roliga affärer. Vi var på en galleria med åtta våningar eller nått i den stilen, och 200 kläd, sko och väsk affärer helt underbart. Men även om folk inte tror att det är jobbigt att shoppa så kan jag ju bara säga att ni har fel, fel fel fel! Det är det roligaste som finns men också jobbigt när det blir "för mycket".

Men hur som helst så är jag iallafall super nöjd med semestern och längtade redan tillbaks på planet påväg hem. Bilder kommer lite senare men jag har faktiskt inte hunnit lagt in dom än men det kommer jag lovar. Men nu är jag riktigt hungrig.

/chacha

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: tack så mycket, ne matildahammar har gjort den, fast ja gör desinger sj oxå i photoshop :) hur länge har du bloggat??? kram

2008-10-31 @ 13:38:00
URL: http://stylebyemelie.blogg.se/
Postat av: emelie

ne för 200 kr :p okej :) firade du hallowen nått? kram

2008-11-01 @ 11:06:24
URL: http://stylebyemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0