gudtjänsten

Hej bloggen!

Igår sov jag hemma hos josefine så blev inget bloggande. Vi chillade bara och badade och tog en massa kort. Vi la oss ändå rätt tidigt eftersom att vi skulle upp vid 8-8.30 tiden nästa dag.

Vaknade, klädde på oss, käkade frukost, plattade håret och bortstade gaddarna sen var det bara att dra till konfan. Där mötte vi albin och alla andra några sköna människor från klassen som också valt att konfa sig i grödinge kyrkan, grymt. Började med gudstjänst, sen blev det vin, bröd och fika och sen pratade vi en stund, jag och jossan blev lite små kära i en gammal söt gubbe som jobbade i kyrkan, urgullig var han. Just nu håller min nya vän Ricardo att göra en header till mig, godbless you. Men nu ska jag käka mitt godis kolla på ensam mamma söker och plugga fysik. Hörs senare. /Chachas

Kommentarer
Postat av: johanna

gaahha jaa en till som kollar på ensam mamma söker :P

2008-10-19 @ 21:17:01
URL: http://johannagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0