music make me lose control

Idag har jag antohny och josefine gjort våran musik video, från 10-16 hard work work! Nu är jag riktigt utslagen, måste säga att det tar på krafterna. Tänker inte säga än vad det är för någon låt vi gör till än utan det får ni se sen när den är färdig redigerad och allt sånt. Just nu sitter jag och gosar med china och äter blåbärs muffins, yammi mysimysi. Ska snart duscha och sen blir det nog av att kolla på någon film eller så är ganska trött faktiskt, har dessutom prov imorgon så behöver vila lite, har prov i engelska så jag är inte alls orolig över det. Jag älskar engelska det är både intressant, lärorikt och roligt och dessutom är jag riktigt bra på det faktiskt.

Vad som händer i helgen är nog att zack kommer hit på fredag och så ska vi äta gott och mysa med familjen bara och på lördag kanske det blir att kolla på en gitarr eller att bara slappa hemma låter ju nästan ännu skönare! och på söndag så åker vi till prag, woho finally! shopaholic? yep that's me! sägs dessutom att prag är en spökstöd, läskigt vet inte alls hur jag ska klara mig, hihi nej men det låter väll spännande så länge man inte är ensam :). Berätta jag föresten att vårat plan blev inställt? eftersom att ekonomin är helt knasig i hela världen typ så är det jätte många som avbokar sina resor, men vi fick åka med ett plan som gick lite senare istället men inte gör det mig något, är ju ännu skönare att åka på kvällen än tidigt på morgonen enligt mig iallafall. Hoppas ni får en lika mysig helg och roligt som jag kommer ha!

/chachas

Kommentarer
Postat av: saraH

Kan du fortfarande göra designer?;)

2008-10-22 @ 22:12:59
URL: http://sarahart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0