natti natti

Hej allihopa!

kom precis på att jag har ett problem. Problemet är nämligen att jag, Isabelle och Nikita lovade alla att vi skulle baka tills imorgon. Imorgon är det MM-träff. MM står för musik och media så hela laget har alltså en träff med uppträdande och så ska vi sälja lite fika. Men för det första så har vi inte bakat så jag antar att det får bli att leka bagare imorgon om vi hinner? Nu blev det lite jobbigt, men det löser sig nog, det gör det ju alltid. Nu väntar en varm och skön dusch på mig, tjingeling sov gott det ska jag göra. Idag har jag föresten haft gitarrr det gick riktigt bra trots att 3 av 10 fingrar var svårt skadade :/.. men vi får hålla tummarn för dom, höhö.

Lägger upp två bilder kunde inte bestämma vilken jag gilla bäst men tror jag gillar den åt höger mest den känns mer som mig själv eller som jag är, lite knäpp typ :D

                                               /chachas

Kommentarer
Postat av: jossan

DEN TILL HÖGER ÄR PRECIS SOM DU OCH JAG TSM :D

lavilavi

2008-10-23 @ 20:48:16
URL: http://kyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0